Engager dig

Valg i 2019

I forbindelse med de to valget har vi ekstra meget brug for din hjælp. Vi skal bruge dig til at hænge plakater op, dele flyers ud, lave hjemmeside, skrive læserbreve og meget meget mere. Så skriv endelig til enhedslistenfrederiksberg@gmail.com hvis du vil høre mere

Uddelinger:

I løbet af valgkampen vil der være:

Morgenuddeling: Hver dag under valgkampen, mandag til fredag – Vi mødes i lokalerne på Hostrupsvej 8 kl. 7:15.

Gadeuddelinger: Vi mødes lørdag og søndag kl. 10 til morgenmad, hvor efter vi går ud og uddeler materiale. Derudover mødes vi i lokalerne alle hverdage kl. 16:30.

Husstandsuddeling: Kom og hent en stak foldere og en rute i åbningstiden. Hovedvalgfolderen uddeles de to sidste uger, men temafoldere uddeles inden.

Åbent i lokalerne: Der er under valgkampen åbent i lokalerne, Hostrupsvej 8, mandag-fredag kl. 14-18.

• Enhedslisten har brug for hjælp. Enhedslisten Frederiksberg er et parti som drives af frivillige kræfter, og som har sin styrke i at have mange ildsjæle, der står sammen. Vores styrke bliver kun større af, at vi bliver flere. Så nyder du at diskutere politik, har du social indignation og vil gøre noget ved det eller har du lyst til at møde nye venner, så bliv aktiv i Enhedslisten på Frederiksberg.
  • Tjek vores kalender for hvornår det næste møde finder sted eller skriv til enhedslistenfrederiksberg@gmail.com for at høre mere.
  • Sammen er vi stærkere