Generalforsamling i Enhedslisten Frederiksberg

Det er igen blevet tid til den årlige generalforsamling, hvor årets politiske og organisatoriske begivenheder skal opsummeres, næste års aktiviteter diskuteres, og hvor nye engagerede politiske aktivister skal vælges ind i vores arbejdsudvalg, som kasserer, kontaktperson og kritisk revisor.

Hvis man er interesseret i at blive en del af arbejdsudvalget eller en af de andre poster, kan man melde sin kandidatur på mødet under det pågældende punkt. Den nuværende kontaktperson genopstiller ikke, så denne post vil være ledig. Vi anbefaler dog, at man sender en mail, hvis man ønsker at stille op.

Fællesspisning før generalforsamling

Der vil i år blive afholdt fællesspisning inden generalforsamlingen. Maden bliver serveret fra kl. 18:00, hvor 2 skarpe kokke vil lave lækker vegetarisk mad. Maden vil blive serveret frem til kl. 18:45. Maden er gratis og det kræver ikke tilmeldingen, til gengæld er der kun den mad der er. Der vil blive lavet mad til 30-40 stykker.

Vi glæder os til at se jer!

Dato: onsdag d. 14. november

Tid:    19:00