Kom med til lyttemøde om Frederiksbergs budget for 2024

Hvad synes du er vigtigt, vi prioriterer i det kommende budget for Frederiksberg kommune? Det spørger vi alle borgere på Frederiksberg om, når vi inviterer til lyttemøde om de igangværende budgetforhandlinger d. 31. august kl. 18.30.
I Enhedslisten Frederiksberg kæmper vi for et grønnere og mere socialt retfærdigt Frederiksberg – det vil bl.a. sige flere cykelstier, flere grønne områder og flere billige boliger. Lige nu arbejder vi på højtryk for at sætte vores rød-grønne præg på kommunens budget for 2024, og vi vil gerne høre netop din mening om, hvordan vi kan forbedre Frederiksberg bedst muligt!
Lyttemødet er en mulighed for at komme med viden og inputs, som kommunalbestyrelsen kan tage med videre til budgetforhandlingerne, inden budgettet vedtages i september. Det er vigtigt for os at høre fra Frederiksbergs egne borgere, hvordan, I mener, vi bedst bruger vores fælles penge i kommunen.
Bemærk: Arrangementet er ikke kun for medlemmer af Enhedslisten Frederiksberg men for alle Frederiksbergs borgere!
AFTENENS PROGRAM
18.30-18.45: Præsentation af budget og Enhedslistens position v. kommunalbestyrelsen.
18.45-19.30: Faciliteret snak i grupper om udvalgte emner.
19.30-19.45: Pause
19.45-20.30: Opsamling i plenum
20.30-21.00: Øl & vand samt opfølgende spørgsmål
Vi glæder os til at se dig!

Mvh. Enhedslisten Frederiksberg